שחזור שיניים ("סתימות")
שחזור שיניים ("סתימות")
אין כמעט אדם בעולם המערבי המודרני שלא עבר הליך של שחזור שיניים בשלב זה או אחר של חייו, הליך שאנו מכנים בלשון עממית בשם "סתימה". שחזור שיניים הוא אחד מסוגי טיפולי השיניים הנפוצים ביותר, המתבצע כאשר השיניים שלנו נפגעות עקב עששת, תאונה, חבלה או פציעה.
מחלת חניכיים - דלקת חניכיים
מחלת חניכיים - דלקת חניכיים
מחלת חניכיים הינה מחלה שכיחה מאוד המשפיעה על כ - 80 אחוז מהאוכלוסיה הבוגרת, הכירו אותה לעומק, כיצד ניתן להימנע ממנה וכיצד מטפלים.
השתלות שיניים – התקנת שתלים דנטליים
השתלות שיניים – התקנת שתלים דנטליים
השתלת שיניים הינה טכניקה כירורגית יעילה, העשויה להוות פתרון מיטבי לשיקום שיניים חסרות, במידה והיא מבוצעת על פי הכללים המקובלים.
השתלת עצם
השתלת עצם
השתלת עצם היא הליך כירורגי המתבצע בחלל הפה, במהלכו מושתלת עצם במקום בו יש חסר עצם לצורך ביצוע שתלים דנטליים.
הרמת סינוס
הרמת סינוס
הרמת סינוס או הרמת רצפת הסינוס, היא הליך כירורגי שנועד להגדיל את נפח העצם באזור הסינוס המקסילרי, במקרים רבים, לצורך ביצוע השתלת שיניים.
השלמת שיניים
השלמת שיניים
אובדן או שבר בשן הוא דבר שגרתי שקורה בשלב זה או אחר לכל אדם. באמצעות טיפולי השלמת שיניים מסוגים שונים ניתן להתגבר על האובדן ולהשיב לפה את המראה היפה והבריא שלו. אילו טיפולי השלמת שיניים קיימים ומה הכי מתאים לכם?
ציפוי חרסינה לשיניים - למינייט
ציפוי חרסינה לשיניים - למינייט
ציפוי חרסינה לשיניים שייך לתחום הטיפולים האסתטיים של הפה, אשר מבוצע מסיבות אסתטיות ולא בריאותיות. הוא מאפשר גם למי ששיניו נפגעו בדרכים שונות, להציג לעולם חיוך מרהיב. איך מבצעים ציפוי שיניים כזה ומה עוד חשוב לדעת עליו?
הלבנת שיניים
הלבנת שיניים
מחקרים שונים הוכיחו כי קיים קשר הדוק בין בריאות הפה של האדם ותקינות שיניו לבריאותו הנפשית. מי שיש לו שיניים יפות ובריאות, יחוש ביטחון עצמי רב יותר מזה ששיניו הרוסות ואינו יכול לחייך בפה מלא. אז מה עושים במקרה שהשיניים שלנו מצהיבות או מוכתמות?
כתרים לשיניים קדמיות
כתרים לשיניים קדמיות
כתרים לשיניים קדמיות מחייבים תשומת לב רבה ואיכות גבוהה של ביצוע. מדוע?
כתר וגשר זירקוניה
כתר וגשר זירקוניה
זירקוניה היא חומר קשה וחזק שנעשה בו שימוש רב ברפואת שיניים. אולי כבר שמעתם על כתר זירקוניה או על גשר זירקוניה, אך לא ידעתם מתי זקוקים להם ומהם יתרונותיהם.
כתר וגשר חרסינה
כתר וגשר חרסינה
טיפולי התקנת כתר חרסינה או גשר חרסינה הם מטיפולי השיניים הנפוצים ביותר בעולם, המאפשרים לכם לשמר את תפקודי הפה החשובים ואת החיוך היפה שלכם. מדוע דווקא חרסינה?
שיניים תותבות
שיניים תותבות
שיניים תותבות הן סוג של התקן דנטלי המשמש להחלפת שיניים חסרות ולמילוי רווחים שנוצרו בשל שיניים חסרות. אילו סוגי שיניים תותבות קיימים ומה כדאי לדעת על שיניים תותבות?
חריקת שיניים - ברוקסיזם
חריקת שיניים - ברוקסיזם
חריקת שיניים היא בעיה נפוצה שנגרמת מסיבות רבות ועלולה לגרום לבעיות בריאותיות כגון שחיקה של אמייל השן והדנטין, כאבים ורגישות למזונות חמים וקרים, ותופעות חמורות אף יותר. למזלנו, ישנן דרכים לטפל בבעיה.
טיפול שיננית
טיפול שיננית
לטיפול ניקוי שיניים, כלומר, סילוק אבנית ופלאק סביב שורשי השיניים אצל שיננית, חשיבות עליונה ביכולת של הפה שלכם להישאר בריא, אסתטי, בעל ריח טוב ומוגן מפני חיידקים מזיקים. למרות שמדובר על טיפול קל, קצר ופשוט, רבים נוטים לוותר עליו, וחבל.
הקצעת שורשים
הקצעת שורשים
"הקצעת שורשים" נשמע מעט מפחיד, אך מדובר בסך הכל בניקוי יסודי ועמוק של השיניים והחניכיים שסביבן. מדוע הליך זה חשוב ומתי יש לבצע?

בדיקה יסודית של חלל הפה והשיניים והכנת תוכניות טיפול

במרפאתנו בחיפה תוכלו לקבל ראשית בדיקה יסודית של מצבכם, הבדיקה הינה יסודית ומקיפה את אזורי הראש, הצוואר וחלל הפה.

לאחר בדיקה זו, יבוצעו אבחנות ובהתאם לאבחנות יוכנו כשתי תוכניות טיפול לפחות (2 אופציות טיפוליות) שבהן יינתנו כל השירותים הקשורים לבריאות הפה והשיניים, טיפולי שיניים אסתטיים ובריאות הלסת, ברמה המקצועית ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

דר' צבי גוטמכר הוא מומחה לשיקום הפה ובעל מומחיות נוספת בתחום שיקום פנים ולסתות. בעל ניסיון רב שנים בכל סוגי הטיפולים בתחום שיקום הפה, מנהל המחלקה לשיקום הפה ושיקום פנים ולסתות ובנוסף, היחידה להפרעות במפרקי הלסת בבית חולים רמב"ם.

דר' גוטמכר רואה בבדיקה קלינית וביצוע אבחנות, חשיבות עליונה שכן, במצבים מסוימים, מזהה מקרים מורכבים שלא תמיד מזוהים בבדיקה שגרתית והמטופל/ת לא התלונן עליהם אך יש להם קשר הדוק לתלונות המטופל/ת.

צוות המרפאה בראשות דר' גוטמכר ילווה אתכם בסבלנות ובנועם, יערוך בדיקות מקיפות ויכין עבורכם תוכניות טיפול מסודרות שייתנו לכם מענה בהתאם למצב בריאות הפה שלכם, לצרכים, לתקציב ולהעדפות שלכם.

בכל מקרה שיש לכם בעיה דנטלית או קושי כלשהו בתפקוד הפה או שאתם עומדים לפני טיפול שיניים מורכב, אנחנו כאן בשבילכם >> בואו להתייעץ עמנו.